Start A Fire - John Legend

喜欢这部电影,喜欢里面所有的曲子~

小豆之家:

作曲 : John Stephens/Angelique Cinelu/Marius De Vries/Justin Hurwitz
作词 : John Stephens/Angelique Cinelu/Marius De Vries/Justin Hurwitz
I don't know why I keep moving my body
我不明白为什么我不停摇晃着身躯
I don't know if this is wrong or if it's right
我不知道这是对是错
I don't know if there's a beat or something's taking over me
不清楚是有节奏带领,或是什么控制了我
And I just know I'll feel so good tonight
我只知道今晚,如此美妙

I don't know what your name is but I like it
我不知道你的名字,但我一定会喜欢它
I've been thinking about some things I wanna try
我一直在思索,那些我想尝试的事
I don't know what you came to do but I wanna do it with you
我不明了你为何而来,却只愿与你同行
And I just know I'll feel so good tonight
我只知道今晚,如此美妙
Oh if we keep on dancing
若我们能继续起舞
Take our rhythm to new heights
让节奏更加激烈
Feel the heat of passion baby
感受这热情的温度,宝贝
Light up
点亮
The night
这夜晚
We could start a fire
让这热情点燃!
Come on let it burn baby
宝贝,燃尽这夜晚
We could start a fire
让这热情点燃!
Let the tables turn baby
宝贝,改变这夜晚
We could start a fire
让这热情点燃!
I just know I feel so good
我只知道这感觉如此美好
Don't you know I feel so good
你可知这感觉的奇妙?
I just know I feel so good
在有你的今夜
Tonight
我如在梦端

I don't care if this turns into a riot
我不在乎这是否会变成一场闹剧
Let's get reckless tear this place down to the floor
让我们一起离开这,无所畏惧
Turn the music way up loud
一路音乐相伴
Can't nobody stop us now
没有人能阻止我们
I just know I feel so good tonight
我只知道今晚多么美好
I just know I feel so good tonight
我只知道今晚如此美妙
We could start a fire
让这热情点燃!
Come on let it burn baby
宝贝,燃尽这夜晚
We could start a fire
让这热情点燃!
Let the tables turn baby
宝贝,改变着夜晚
We could start a fire
让这热情点燃!
I just know I feel so good
我只知道这感觉如此美好
Don't you know I feel so good
你可知这感觉的奇妙?
Don't you know don't you know
在有你的今夜
Tonight
我如在梦端

小豆之家敬上!

评论
热度(20)

© 非非 | Powered by LOFTER