Take Your Time - Sam Hunt

SuperMan·Lee★:

这是一首集说唱 R&B 乡村于一体的抒情情歌,很能吸引人的耳朵,让人如痴如醉。如果你喜欢,就让它循环下去吧~我相信,这首歌不会让你失望...

同时不得不介绍一下歌手 Sam Hunt ,他原本是一名职业的橄榄球运动员,后来才选择了成为歌手的道路,不过他的歌声真得很棒,略带粗狂却又不失细腻~

歌词:(来源于网易云音乐)

I don't know if you were looking at me or not
我不知道你是否在看我
You probably smile like that all the time
你可能一直就那么笑着
And I don't mean to bother you but
我并不想打搅你
I couldn't just walk by
但我就是做不到只身与你擦肩而过
And not say hi
而不打招呼
And I know your name
我听过你的名

Cuz everybody in here knows your name
人人都知你的名
And you're not looking for anything right now
你现在无欲无求
So I don't wanna come on strong
我并不想你记住我
But don't get me wrong
但不要误会
Your eyes are so intimidating
你的眼神很让人生畏
My heart is pounding but
我的心跳加剧
It's just a conversation
但这不过是个闲谈
No girl I'm not gunna waste it
不,女孩,我不想浪费我们的谈话
You don't know me
虽然你不认识我
I don't know you but I want to
我也不熟悉您,但我想认识你
I don't wanna steal your freedom
我不想偷走你的自由
I don't wanna change your mind
我不想改变你的想法
I don't have to make you love me
我不强迫你爱我
I just want to take your time
我只想你慢慢来
I don't wanna wreck your Friday
我不想破坏你的周五
I ain't gunna waste my lies
我不会浪费时间去撒谎
I don't have to take your heart
我不会强行偷走你的心
I just wanna take your time
我只想你慢慢来
And I know it starts with hello
我知道打招呼是一切的开始
And the next thing you know your trying to be nice
然后你会很友好的回应
And some guys getting too close
有些人则会借机靠近你
Tryin to pick you up
企图带走你
Trying to get you drunk
企图把你灌醉
And I'm sure one of your friends is about to come over here
我相信你的朋友会来接你
Cuz she's supposed to save you from random guys
将你从这些痞子手里救出
That talk to much and wanna stay too long
然后你们会聊的很多并想待一起
It's the same old song and dance but I think you know it well
这些都是老招数我想你应该很清楚
Told me to go to hell
让我去死
Coulda walked away
也可以直接走开
But your still here
但你没有
And I'm still here
我们都站着
Come on let's see where it goes
不如让我们拭目以待
I don't wanna steal your freedom
我不想偷走你的自由
I don't wanna change your mind
我不想改变你的想法
I don't have to make you love me
我不强迫你爱我
I just wanna take your time
我只想你慢慢来
I don't have to meet your mother
我不一定要见你的家
We don't have to cross that line
我们也不必越界
I don't wanna steal your covers
我不想偷走你的保护色
I just wanna take your time
我只想你慢慢来
I don't wanna go home with you
我不想跟你回家
I just wanna be alone with you
我只想跟你在一起
I don't wanna steal your freedom
我不想偷走你的自由
I don't wanna change your mind
我不想改变你的想法
I don't have to make you love me
我不强迫你爱我
I just wanna take your time
我只想你慢慢来
I don't wanna blow your phone up
我不想打爆你的手机
I just wanna blow your mind
我不想霸占你的想法
I don't have to take your heart
我不会强行偷走你的心
I just wanna take your time
我只想你慢慢来
No, I ain't gotta call you baby
不,我不会称呼你宝贝
And I ain't gotta call you mine
我也不会说你是我的
I don't have to take your heart
我不会强行偷走你的心
I just wanna take your time
我只想你慢慢来

评论
热度(11)

© 非非 | Powered by LOFTER